Trabzon dahil 17 ilde siber dolandırıcılık operasyonu 118 şüpheli yakalandı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın duyurduğu operasyonlarda, 2020-2026 yılları arasında hesaplarında toplam 2,18 milyar TL işlem hacmi bulunan şüpheliler yakalandı.
Jandarma, son 2 haftada 17 il merkezli siber dolandırıcılık operasyonunda 118 kişiyi gözaltına aldı. 68 şüpheli tutuklanırken, 45’i adli kontrolle serbest bırakıldı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın duyurduğu operasyonlarda, 2020-2026 yılları arasında hesaplarında toplam 2,18 milyar TL işlem hacmi bulunan şüpheliler yakalandı.
Adana, Ankara, Antalya, Batman, Bursa, Düzce, Erzurum, Isparta, Kars, Kahramanmaraş, Kayseri, Kocaeli, Mersin, Muğla, Niğde, Şanlıurfa ve Trabzon’da düzenlenen operasyonlarda çok sayıda dijital materyal ve belge ele geçirildi.
Şüphelilerin yasa dışı bahis oynatma, kişisel veri çalma, banka hesaplarından izinsiz para çekme, kendilerini kamu görevlisi olarak tanıtma ve sahte sosyal medya ilanlarıyla dolandırıcılık yaptıkları belirlendi. Operasyon, vatandaşların maddi ve manevi zarar görmesini önledi.
Bakan Yerlikaya, emeği geçen jandarma ve ilgili birimleri tebrik etti.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



