TRABZON BÜYÜKŞEHİR MEZBAHANE OTOMASYON VE ONLİNE ÖDEME SİSTEMİNE GEÇİYOR
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, yenilikleri birbiri ardına hayata geçirmeye devam ediyor. Teknolojiden en üst seviyede faydalanmaya özen gösteren Büyükşehir Belediyesi, bu kapsamda 1 Eylül Salı gününden itibaren Mezbahane Otomasyon ve Online Ödeme Sistemi’ne (MOOS) geçiş yapmaya hazırlanıyor.
TRABZON BÜYÜKŞEHİR MEZBAHANE OTOMASYON VE ONLİNE ÖDEME SİSTEMİNE GEÇİYOR
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



