19 Temmuz 2021 - 15:29 - Güncellenme: 19 Temmuz 2021 - 15:19
G: 19 Temmuz 2021 - 15:19
Trabzon Büyükşehir Belediyespor sporcuları atletizm festivalinde 2 altın 1 gümüş madalya kazandı
Trabzon Büyükşehir Belediyespor sporcuları atletizm festivalinde 2 altın 1 gümüş madalya kazandı
TRABZON (İHA) – Naili Moran 16 Yaş Altı Atletizm Grup Bölge Finali’nde 14 şehirden gelen sporcular Trabzon’da yarıştı.
Türkiye atletizminin önemli figürlerinden Naili Moran’ın adını taşıyan altyapı yarışması, Naili Moran 16 Yaş Altı Atletizm Festivali, Trabzon’un ev sahipliğinde Söğütlü Atletizm Sahası’nda yapıldı. 14 şehirden gelen başarılı sporcuların yarıştığı şampiyonada, Trabzon Büyükşehir Belediyespor sporcuları 2 altın ve 1 gümüş madalya kazanma başarısı gösterdi.
Şampiyonada, Trabzon Büyükşehir Belediyespor altyapısından Beyzanur Yıldırım, 12 Yaş Kızlar Kategorisinde 60 metre koşuda 09.04’lük derecesi birinci, 1500 metrelik koşuda 5:46.81’lik derecesi ile birinci ve uzun atlamada 3.86’lık derecesi ile ikinci gelerek toplamda 199 puan toplayarak altın madalya kazandı.
Trabzon Büyükşehir Belediyespor’un bir diğer sporcularından Mehmet Yasin Baytar ve Seyit Efe Kılıç ise 13 Yaş Erkekler kategorisinde yarıştılar. Mehmet Yasin Baytar 60 metre yarışında 08.08’lik derecesi ile birinci, Seyit Efe Kılıç ise 08.10’luk derecesi ile finiş çizgisini ikinci sırada tamamladı. Daha sonra yapılan uzun atlama yarışında, Seyit Efe Kılıç 4.68’lik ortalama ile birinci, Mehmet Yasin Baytar 4.59’luk ortalama ile ikinci oldu. Son olarak gerçekleştirilen fırlatma topu yarışında 53.02’lik ortalama ile ikinci, Seyit Efe Kılıç ise 52.48’lik ortalama ile üçüncü oldu. Genel Klasmanda Mehmet Yasin Baytar ve Seyit Efe Kılıç 257 puan toplamayı başardı. Puanların eşit olmasına rağmen iki farklı kategoride birincilik elde eden Mehmet Yasin Baytar, 13 Yaş Erkekler kategorisinde altın madalya, Seyit Efe Kılıç ise gümüş madalya kazanan isimler oldular.
Başkan Zorluoğlu tebrik etti
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, şampiyonadaki tüm sporcuları tebrik ederek, "Seçimden önce de sonra da dile getirdiğimiz üzere, Büyükşehir Belediyesi olarak spor kenti Trabzon’da spora ve sporculara ayrı bir ehemmiyet vermekteyiz. Bu doğrultuda Trabzon’un ev sahipliğinde gerçekleştirilen şampiyonada 14 şehirden gelen başarılı sporcular arasında dereceye giren Büyükşehir Belediyespor’a bağlı sporcularımızı kutluyorum. Trabzon Büyükşehir Belediyesi olarak önümüzdeki yıllarda gerek bireysel gerekse de salon sporlarında çok sayıda şampiyonluklar elde edeceğimize yürekten inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Türkiye atletizminin önemli figürlerinden Naili Moran’ın adını taşıyan altyapı yarışması, Naili Moran 16 Yaş Altı Atletizm Festivali, Trabzon’un ev sahipliğinde Söğütlü Atletizm Sahası’nda yapıldı. 14 şehirden gelen başarılı sporcuların yarıştığı şampiyonada, Trabzon Büyükşehir Belediyespor sporcuları 2 altın ve 1 gümüş madalya kazanma başarısı gösterdi.
Şampiyonada, Trabzon Büyükşehir Belediyespor altyapısından Beyzanur Yıldırım, 12 Yaş Kızlar Kategorisinde 60 metre koşuda 09.04’lük derecesi birinci, 1500 metrelik koşuda 5:46.81’lik derecesi ile birinci ve uzun atlamada 3.86’lık derecesi ile ikinci gelerek toplamda 199 puan toplayarak altın madalya kazandı.
Trabzon Büyükşehir Belediyespor’un bir diğer sporcularından Mehmet Yasin Baytar ve Seyit Efe Kılıç ise 13 Yaş Erkekler kategorisinde yarıştılar. Mehmet Yasin Baytar 60 metre yarışında 08.08’lik derecesi ile birinci, Seyit Efe Kılıç ise 08.10’luk derecesi ile finiş çizgisini ikinci sırada tamamladı. Daha sonra yapılan uzun atlama yarışında, Seyit Efe Kılıç 4.68’lik ortalama ile birinci, Mehmet Yasin Baytar 4.59’luk ortalama ile ikinci oldu. Son olarak gerçekleştirilen fırlatma topu yarışında 53.02’lik ortalama ile ikinci, Seyit Efe Kılıç ise 52.48’lik ortalama ile üçüncü oldu. Genel Klasmanda Mehmet Yasin Baytar ve Seyit Efe Kılıç 257 puan toplamayı başardı. Puanların eşit olmasına rağmen iki farklı kategoride birincilik elde eden Mehmet Yasin Baytar, 13 Yaş Erkekler kategorisinde altın madalya, Seyit Efe Kılıç ise gümüş madalya kazanan isimler oldular.
Başkan Zorluoğlu tebrik etti
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, şampiyonadaki tüm sporcuları tebrik ederek, "Seçimden önce de sonra da dile getirdiğimiz üzere, Büyükşehir Belediyesi olarak spor kenti Trabzon’da spora ve sporculara ayrı bir ehemmiyet vermekteyiz. Bu doğrultuda Trabzon’un ev sahipliğinde gerçekleştirilen şampiyonada 14 şehirden gelen başarılı sporcular arasında dereceye giren Büyükşehir Belediyespor’a bağlı sporcularımızı kutluyorum. Trabzon Büyükşehir Belediyesi olarak önümüzdeki yıllarda gerek bireysel gerekse de salon sporlarında çok sayıda şampiyonluklar elde edeceğimize yürekten inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Vincenzo Montella: Bundan Sonra Dünya Kupası'na Gelmek 24 Sene Sürmeyecek

Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi

Ölüm sıcaklarına dikkat!

Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi
Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem

Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı

Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü Yaşatıldı: 6 Bin 709 Öğrenci Ağırlandı

Çanakkale'de Madalya Kürsüsü: Trabzonlu Genç Tekvandoculardan Büyük Başarı

Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti