Tıp Bayramı’nda sağlıkçılardan 'Memleketim' şarkısı
Tıp Bayramı’nda sağlıkçılardan 'Memleketim' şarkısı
Selda Hatun TAN/İZMİT (Kocaeli), (DHA)- KOCAELİ Üniversitesi (KOÜ) Tıp Fakültesi’nde görevli öğretim üyeleri, sağlık çalışanları ve öğrenciler 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında ‘Memleketim’ şarkısını seslendirdi. Klip, sosyal medyada ilgi gördü.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında ‘Bir Başkadır Benim Fakültem’ adlı klip hazırladı. Klipte, tıp fakültesi öğretim üyeleri, sağlık çalışanları ve öğrenciler ‘Memleketim’ şarkısını seslendirdi. Kocaeli Üniversitesi sosyal medya hesabından ‘14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun’ notuyla paylaşılan klip, beğeni topladı. (DHA)
FOTOĞRRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



