Tarlayı süren çiftçinin traktörünün pulluğuna el bombası takıldı
Tarlayı süren çiftçinin traktörünün pulluğuna el bombası takıldı
Yavuz YILMAZİNEGÖL (Bursa), (DHA)-BURSA’nın İnegöl ilçesinde, tarlasını süren çiftçinin traktörünün pulluğuna el bombası takıldı. Bomba, jandarma ekiplerince, kontrollü olarak patlatıldı.
İnegöl'ün kırsal Çiftlik Mahallesi’ndeki tarlasını traktörle süren İsmail Çelebi, pulluğa bir şey takıldığını fark edince traktörden inerek kontrol etti. Çelebi, pulluğun ucunda, toprağa gömülü haldeki cismin el bombası olduğunu görünce mahalle muhtarına haber verdi. Muhtarın ihbarıyla bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi. 1920’de yılında Yunan işgalinden kaldığı değerlendirilen el bombası, çevre güvenliği alındıktan sonra, Patlayıcı Madde İmha Timi’nce (PAMİT) kontrollü olarak patlatıldı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Denizli /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



