Tarım ve Orman Bakanlığı'na 1500 işçi alınacak
Bakan İbrahim Yumaklı, personel alımına ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden açıklamada bulundu.
Tarım ve Orman Bakanlığı'na 1500 işçi alınacak
Bakan İbrahim Yumaklı, personel alımına ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden açıklamada bulundu.
Yumaklı, "Tarım ve Orman Bakanlığı ailemizin gücüne güç katmaya devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda duyurduğumuz 1500 tarım işçisi alımına ilişkin süreci başlatıyoruz" dedi.
İşe alınacak personel bakanlığın taşra teşkilatında istihdam edilecek.
İlanlar 19 Şubat tarihine kadar İşkur'un resmi internet sayfası üzerinden yayımlanacak.
Başvurulan meslek için belirlenen okulun ilgili bölümünden ya da programından son başvuru tarihi itibarıyla mezun olmak gerekiyor.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



