Tahran'da 100'den fazla kamu kurumunun elektriği kesildi
Tahran'da 100'den fazla kamu kurumunun elektriği kesildi
İRAN, (DHA) - İRAN'ın başkenti Tahran'da ‘tüketim sınırını aştıkları’ gerekçesiyle 110 kamu kurumunun elektriği kesildi.
Tahran Büyükşehir Elektrik Dağıtım Şirketi’nden yapılan açıklamada, kent genelindeki kamu kurumlarının enerji kullanımının, akıllı sayaç verileri ve saha denetimleriyle takip edildiği bildirildi. Açıklamada, “Belirlenen çerçevede çalışma saatlerinde gerekli kısıtlamaları yapmayan veya mesai bitiminde soğutma sistemlerini kapatmayan 110 kamu kurumunun elektriği kesilmiştir" ifadeleri kullanıldı.
Tüm kamu kurumlarının mesai saatleri içinde enerji tüketimini yüzde 30, mesai bitiminden sonra ise yüzde 60 ila 70 azaltma zorunluluğu bulunduğu kaydedilen açıklamada, soğutma sistemlerinin sıcaklık ayarının 27 dereceye sabitlenmesi ve mesai bitiminde tamamen kapatılması gerektiği aktarıldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



