d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
10 Mayıs 2018 - 13:15 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Sürücülere çikolata ikram ettiler

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında uygulama yapıldı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Sürücülere çikolata ikram ettiler
TRABZON (AA) - Trabzon'un Akçaabat ilçesinde, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında uygulama yapıldı.
 
Akçaabat İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Akçaabat sahil geçişindeki uygulamada, sürücülere emniyet kemerinin önemini anlatarak çikolata ikram etti.
 
 Polisler  emniyet kemeri takan sürücüleri tebrik ederek, seyir halindeyken cep telefonu kullanılmaması konusunda uyarıda bulundu.
 
Uygulamadan dolayı memnuniyet duyduğunu ifade eden sürücülerden Koray Sivrikaya, "Ceza yemeden çikolata almak çok daha güzel bir şey." dedi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!