10 Mayıs 2018 - 13:15 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05
G: 13 Ekim 2020 - 17:05
Sürücülere çikolata ikram ettiler
Trabzon'un Akçaabat ilçesinde, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında uygulama yapıldı.
TRABZON (AA) - Trabzon'un Akçaabat ilçesinde, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında uygulama yapıldı.
Akçaabat İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Akçaabat sahil geçişindeki uygulamada, sürücülere emniyet kemerinin önemini anlatarak çikolata ikram etti.
Polisler emniyet kemeri takan sürücüleri tebrik ederek, seyir halindeyken cep telefonu kullanılmaması konusunda uyarıda bulundu.
Uygulamadan dolayı memnuniyet duyduğunu ifade eden sürücülerden Koray Sivrikaya, "Ceza yemeden çikolata almak çok daha güzel bir şey." dedi.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Vincenzo Montella: Bundan Sonra Dünya Kupası'na Gelmek 24 Sene Sürmeyecek

Trabzonspor'da Yerli Harekâtı: Fatih Tekke'den Yusuf Sarı'ya Onay!

1461 Trabzon FK Savunmayı Güçlendirdi: Alperen Kuyubaşı İmzayı Attı

B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor

Rıdvan Öncel Trabzonspor Basketbol'da: İşte Deneyimli Oyuncunun İstatistikleri
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi



