Suriye Başbakan'ı Celali, iktidarı devretmesi için evinden ayrıldı
Suriye Başbakan'ı Celali, iktidarı devretmesi için evinden ayrıldı
SURİYE, (DHA) - SURİYE Başbakanı Muhammed Gazi El-Celali, muhaliflerin eşliğinde iktidarı devretmek üzere evinden ayrıldı.
Suriyeli muhalifler, televizyondan bir bildiri yayınlayarak, Esad rejimini devirdiklerini ve Şam'ı kurtardıklarını duyurdu. Yurt dışındaki Suriyelilere seslenen muhalifler, Suriye'ye geri dönmeleri çağrısı yaptı.
Suudi Arabistan televizyon kanalı Al-Arabiyya'ya konuşan Suriye Başbakanı Muhammed Gazi el-Celali, Beşşar EsAd ve Savunma Bakanı Ali Mahmud Abbas'ın dün geceden bu yana nerede olduğunu bilmediğini açıkladı.
Celali, muhaliflerin eşliğinde iktidarı devretmek üzere evinden ayrıldı.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ
----------------------------
-Muhaliflerin, Suriye Başbakanı Muhammed Gazi El-Celali'nin evine gelişi.
Suriye Başbakan'ı Celali, iktidarı devretmesi için evinden ayrıldı #Syria https://t.co/wGxLT0GAV9 pic.twitter.com/s2jwyy7ll2
— Taka61Net (@Taka61Net) December 8, 2024
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



