Süper Şampiyon Trabzonspor'un Süper kaptanı kaptanı Uğurcan Çakır
Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır Süper Kupa maçı ardından açıklamalarda bulundu...Şampiyonlar ligi.........
Süper Şampiyon Trabzonspor'un Süper kaptanı kaptanı Uğurcan Çakır, maç sonrasında yaptığı açıklama;
“Yeni sezon için çok güzel bir başlangıç oldu. Bugün çok iyi mücadele ettik. Takım arkadaşlarım çok çalıştı koştular. Hocamızın bize analizde gösterdiklerini her şeyi takım arkadaşlarım yaptı. Hocama yönetecilerime herkese teşekkür ediyorum. Hak ederek galibiyetle ayrıldık. Yeni sezon için harika başlangıç yaptık. Bu sezon da hedefimiz yine şampiyonluk. Şampiyonalar Ligi oynayacağız. Önümüzde hedefler var. İnşallah bunları başarabiliriz”’ dedi.
Uğurcan, “3 tane kupa aldık Olimpiyatta ben ve takımım. Çok mutluyuz. Burası bize uğurlu geliyor. Çocukluğumda burada Trabzonspor maçı izlemiştim. Şimdi kaptan olarak kupa kaldırmak nasip oldu. Rıza hocamın da benim üstümde emeği vardır. Trabzonspor’da çalıştığı dönemde. Onlara da çok teşekkür ediyorum” dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



