29 Aralık 2021 - 15:29 - Güncellenme: 29 Aralık 2021 - 15:33
G: 29 Aralık 2021 - 15:33
Süper Lig’de ilk yarı dosyası
Süper Lig’in ilk yarısını lider tamamlayan Trabzonspor, en fazla gol atan ve en fazla gol yiyen takım oldu.
Süper Lig’in ilk yarısını lider tamamlayan Trabzonspor, en fazla gol atan ve en fazla gol yiyen takım oldu.

Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

VALORANT'ta Challengers takımları sahneye çıkıyor: 2026 VCT EMEA Stage 2, 15 Temmuz'da başlıyor

KVKK'dan velilere yaz tatili uyarısı! Çocukların dijital güvenliğini ihmal etmeyin

Trabzonspor Yerli Rotasyonuna Takviye! Metehan Mimaroğlu İmzayı Attı

Trabzonspor'da Yerli Harekâtı: Fatih Tekke'den Yusuf Sarı'ya Onay!

B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi



