google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
03 Kasım 2024 - 22:20 - Güncellenme: 03 Kasım 2024 - 22:45 G: 03 Kasım 2024 - 22:45

Simon Banza: Bu güzel şehir için savaşmaya devam edeceğiz!

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında oynanan Trabzonspor - Fenerbahçe maçının ardından Simon Banza açıklamalarda bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Simon Banza: Bu güzel şehir için savaşmaya devam edeceğiz!

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında oynanan Trabzonspor - Fenerbahçe maçının ardından Simon Banza açıklamalarda bulundu.

İstemediğimiz bir sonuç. Hayal kırıklığı. Maçı kazanmaya yakındık. Bu güzel şehir için savaşmaya devam edeceğiz. Pes edemeyiz. Bırakamayız. Bu şehir için mücadele devam edeceğiz.

Banza,

“İlk yarıdan bahsedecek olursak, Okay’ın attığı gol sayılmayan gol, biz içerde golü izledik. İzlediğimiz pozisyonda faul olmadığı net gol olduğu görülüyor. İyi maç oldu. Harika bir destek vardı. Taraftarlarımız inanılmaz destek verdi. Tabi bizim istemediğimiz mağlubiyet. Maçı kazanmayı hak etmiştik, yakındık. Ama şöyle bir durumdayız. Pes edemeyiz. Bu kulüp, şehir için savaşmaya devam edeceğiz. Önümüzdeki maçlarda 3 puan için sahaya çıkacağız. Yanlışlarımızı düzeltip, bu şehir, bu takım için savaşmaya devam edeceğiz” dedi.

 

#trabzonspor #süper lig #futbol

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!