google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
29 Aralık 2022 - 14:31 - Güncellenme: 29 Aralık 2022 - 17:23 G: 29 Aralık 2022 - 17:23

SGK duyurdu: Aylık bağlama mümkün değil

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Emeklilikte Yaşa Takılanlar'ın emeklilik başvurusunda bulunduğunu ancak düzenlemenin henüz yürürlüğe girmediğini ve bu nedenle de aylık bağlama işleminin yasal olarak mümkün olmadığını açıkladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
SGK duyurdu: Aylık bağlama mümkün değil

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Emeklilikte Yaşa Takılanlar'ın emeklilik başvurusunda bulunduğunu ancak düzenlemenin henüz yürürlüğe girmediğini ve bu nedenle de aylık bağlama işleminin yasal olarak mümkün olmadığını açıkladı.

ANKARA (İGFA) - Yaklaşık 2,5 milyon kişiyi ilgilendiren Emeklilikte Yaşa Takılanlar'a ilişkin Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan açıklama yapıldı. SGK, EYT'lilerin emeklilik başvurusunda bulunduğunu ancak yasal düzenlemenin devreye girmeden aylık bağlamanın yasal olarak mümkün olmadığını duyurdu.

Vatandaşları yanıltacak açıklamalarda bulunan, medyada kendisini uzman olarak tanıtan kişilerin yorumlarına itibar edilmemesi gerektiğinin altı çizilen açıklamada, SGK,  "Açıklama yapılacaksa SGK'nın yapacağını" vurguladı.

Açıklamada, ilgili düzenleme yürürlüğe girdikten sonra kurumdan aylık talebinde bulunulması halinde aylık bağlama işlemlerinin en kısa sürede sonuçlandırılacağı vurgulandı.

#SGK #EYT

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!