google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
01 Şubat 2025 - 18:19 - Güncellenme: 01 Şubat 2025 - 18:23 G: 01 Şubat 2025 - 18:23

Savic ve Muhammed Cham'ın Kayserispor maçı sonrası açıklamaları

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 22. hafta mücadelesinde deplasmanda Kayserispor ile 0-0 berabere kaldı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Savic ve Muhammed Cham'ın Kayserispor maçı sonrası açıklamaları

Bordo mavili takımda Savic ve Muhammed Cham Kayserispor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Savic'in açıklamaları şu şekilde:

"Uzun bir ara sonra döndüm ve mutluyum. Zor maç olacağını biliyorduk. Küme hattından uzaklaşmak istiyorlardı. İstediğimiz bu değildi ama maçın geneline bakınca adil bir skor oldu.

Bordo mavili takımda Muhammed Cham maç sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Muhammed Cham'ın açıklaması:

"Eksik olan şeylerden biri yeterli agresif olmak. Son haftalarda 2-3-4 gol bulduğumuz maçlar oldu. İyi gidişat vardı, devam ettirmek istedik ama olmadı."

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!