Savic ve Muhammed Cham'ın Kayserispor maçı sonrası açıklamaları
Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 22. hafta mücadelesinde deplasmanda Kayserispor ile 0-0 berabere kaldı.
Bordo mavili takımda Savic ve Muhammed Cham Kayserispor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Savic'in açıklamaları şu şekilde:
"Uzun bir ara sonra döndüm ve mutluyum. Zor maç olacağını biliyorduk. Küme hattından uzaklaşmak istiyorlardı. İstediğimiz bu değildi ama maçın geneline bakınca adil bir skor oldu.
Bordo mavili takımda Muhammed Cham maç sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Muhammed Cham'ın açıklaması:
"Eksik olan şeylerden biri yeterli agresif olmak. Son haftalarda 2-3-4 gol bulduğumuz maçlar oldu. İyi gidişat vardı, devam ettirmek istedik ama olmadı."
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



