Şanlıurfa'da telefon dolandırıcısı şüphelileri adliyede
Şanlıurfa'da telefon dolandırıcısı şüphelileri adliyede
Ömer ŞULUL/ŞANLIURFA, (DHA)-ŞANLIURFA'da kendilerini 'kamu görevlisi' olarak tanıtıp, telefonla aradıkları kişileri dolandıran 6 şüpheli, adliyeye sevk edildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Harran ilçesinde telefonla aradıkları kişilere kendilerini 'kamu görevlisi' olarak tanıtarak dolandırıcılık yapan şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışma başlattı. Ekiplerin fiziki ve teknik takibin ardından şüphelilerin kullandığı, Harran ilçesi kırsalındaki 2 'atıcı evi'ne operasyon düzenledi. Şüphelilerin gizli tuttukları ve dolandırmak istedikleri kişileri aradıkları tespit edilen evlerde yapılan aramalarda; 15 cep telefonu, 8 SIM kart, 4 dizüstü bilgisayar, 1 kamera kayıt cihazı ve dijital materyaller ele geçirilirken, 6 kişi gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından 6 şüpheli, yoğun güvenlik önlemi altında adliyeye sevk edildi. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



