Şanlıurfa'da öğrenciler arasındaki silahlı kavga kamerada
Şanlıurfa'da öğrenciler arasındaki silahlı kavga kamerada
Ali LEYLAK/ŞANLIURFA, (DHA)-ŞANLIURFA'nın Birecik ilçesinde liseli 2 grup arasında çıkan kavgada tabanca ile vurulan 2 öğrenci, yaralandı. Silahlı kavga, cep telefonu kamerasına yansıdı.
Kavga, dün öğleden sonra Meydan Mahallesi'ndeki Selami Güneş Parkı'nda meydana geldi. Okul çıkışında parkta bir araya gelen lise öğrencileri başlayan tartışma büyüyerek kavgaya dönüştü. Öğrenciler birbirlerine tekme ve yumruklarla saldırırken, kavga sırasında kim tarafından ateşlendiği bilinmeyen tabancadan çıkan kurşunlarla 2 öğrenci yaralandı. Yaralılar, ihbarla olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Birecik Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kavga cep telefonu kamerasına yansırken, olay ile ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



