google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
06 Kasım 2017 - 09:15 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Sağlıklı Kentler Birliğinden Trabzon Şehir Müzesine ödül

0 Okunma 0 Paylaşım
Sağlıklı Kentler Birliğinden  Trabzon Şehir Müzesine ödül

    Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nun 2014 yerel seçimleri öncesindeki vaatleri arasında yer alan ve 2017 yılı içinde tamamlanarak hizmete açılan Şehir Müzesi ödüle layık görüldü.     35 üye belediyenin 103 projeyle başvurduğu Sağlıklı Kentler Birliği 2017 Sağlıklı Şehirler En İyi Uygulama Ödülleri sahiplerini buldu. Trabzon Büyükşehir Belediyesinin Trabzon’a kazandırdığı Şehir Müzesi, “Büyükşehir Belediyeleri Sosyal Sorumluluk Kategorisi”nde ödülün sahibi oldu.  

     Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin ev sahipliğinde düzenlenen ödül töreninde; Trabzon Büyükşehir Belediyesi adına Yatırım ve İnşaat Dairesi Başkanı Nalan Aydın, Sağlıklı Kentler Birliği Başkan Vekili ve Gölcük Belediye Başkanı Mehmet Ellibaş’tan ödülü teslim aldı.  

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!