Sağlıklı Kentler Birliğinden Trabzon Şehir Müzesine ödül
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nun 2014 yerel seçimleri öncesindeki vaatleri arasında yer alan ve 2017 yılı içinde tamamlanarak hizmete açılan Şehir Müzesi ödüle layık görüldü. 35 üye belediyenin 103 projeyle başvurduğu Sağlıklı Kentler Birliği 2017 Sağlıklı Şehirler En İyi Uygulama Ödülleri sahiplerini buldu. Trabzon Büyükşehir Belediyesinin Trabzon’a kazandırdığı Şehir Müzesi, “Büyükşehir Belediyeleri Sosyal Sorumluluk Kategorisi”nde ödülün sahibi oldu.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin ev sahipliğinde düzenlenen ödül töreninde; Trabzon Büyükşehir Belediyesi adına Yatırım ve İnşaat Dairesi Başkanı Nalan Aydın, Sağlıklı Kentler Birliği Başkan Vekili ve Gölcük Belediye Başkanı Mehmet Ellibaş’tan ödülü teslim aldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



