Rus turist: Türkiye’ye ve Türklere bayılıyorum
Rus turist: Türkiye’ye ve Türklere bayılıyorum
ORDU, (DHA)- TÜRKİYE’yi bisikletle gezen Rus turist, Ordu’nun Altınordu ilçesinde gördüğü tabelayla mutluluğunu sosyal medyada paylaştı.
Öceli Tüneli'nin girişinde yer alan 'Dikkat! Tünelde bisikletli var. Sol şeritten gidiniz' yazılı tabelayı gören turist, bu ince düşünce karşısında duygularını videoya çekerek dile getirdi. Turist, paylaşımında, "Türkiye'ye ve Türklere bayılıyorum. Çünkü bakın buraya ne yazdılar" ifadelerini kullandı. Video sosyal medyada yoğun ilgi gördü. (DHA)
Trabzon /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







