google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
21 Ocak 2021 - 18:27 - Güncellenme: 21 Ocak 2021 - 20:57 G: 21 Ocak 2021 - 20:57

Rizespor’da 3 oyuncu daha korona virüse yakalandı

Çaykur Rizespor’da korona virüs testi pozitif çıkanların sayısı 8’i futbolcu olmak üzere 15’e yükseldi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Rizespor’da 3 oyuncu daha korona virüse yakalandı

RİZE (İHA) – Çaykur Rizespor’da korona virüs testi pozitif çıkanların sayısı 8’i futbolcu olmak üzere 15’e yükseldi.
Çaykur Rizespor, Süper Lig’in 21. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Medipol Başakşehir maçı öncesinde yapılan Covid-19 testinin sonucunda 3 futbolcunun daha korona virüs testinin pozitif çıktığını duyurdu. Kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüzün, Süper Lig’in 21. haftasında 23 Ocak 2021 Cumartesi günü saat 19.00’da Medipol Başakşehir ile yapacağı müsabaka öncesi sporcu, teknik ekip ve ilgili yöneticilere yapılan Covid-19 PCR testleri neticesine göre, 3 futbolcumuz ve 3 personelimizde pozitif sonuç rapor edilmiştir. Sporcularımız ve personellerimiz izole edilmiş olup, mevcut algoritmalar rehberliğinde gerekli takip ve tedavi süreçleri başlatılmıştır. Böylece kulübümüzde Covid-19 PCR testi pozitif olarak rapor edilen futbolcu sayısı 8’e, personel sayısı 7’ye yükselmiştir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” ifadelerine yer verildi.

Şanlıurfa /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!