Pakistan, ABD'nin İran'daki nükleer tesislere saldırısını kınadı
Pakistan, ABD'nin İran'daki nükleer tesislere saldırısını kınadı
PAKİSTAN, (DHA) - PAKİSTAN, ABD'nin İran'daki nükleer tesislere saldırısını kınadığını bildirdi.
Pakistan Dışişleri Bakanlığı, ABD'nin İran'daki nükleer tesislere saldırısının ardından açıklamada bulundu. Açıklamada, “Pakistan, İsrail'in bir dizi saldırısını takiben İran nükleer tesislerine yönelik ABD saldırılarını kınamaktadır. Bölgedeki gerginliğin daha da tırmanması olasılığından ciddi şekilde endişe duyuyoruz. Bu saldırıların uluslararası hukukun tüm normlarını ihlal ettiğini ve İran'ın BM Sözleşmesi uyarınca kendini savunma hakkına sahip olduğunu yineliyoruz. Gerginliğin tırmanması bölge için ciddi sonuçlar doğuracaktır. Sivillerin yaşamlarına ve mülklerine saygı gösterilmesinin, çatışmanın derhal sona erdirilmesinin zorunlu olduğunu vurguluyoruz. Tüm taraflar uluslararası hukuka, özellikle Uluslararası İnsani Hukuk'a uymalıdır. BM Sözleşmesi'nin ilkeleri ve amaçları doğrultusunda diyalog ile diplomasiye başvurmak, bölgedeki krizleri çözmek için tek uygulanabilir yol olmaya devam etmektedir” ifadeleri kullanıldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



