Özlale de İYİ Parti'den istifa etti!
İYİ Parti İzmir Milletvekili Ümit Özlale partisinden istifa etti.
İYİ Parti İzmir Milletvekili Ümit Özlale partisinden istifa etti.
ANKARA (İGFA) - İYİ Parti İzmir Milletvekili Ümit Özlale sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, partisinden istifa ettiğini duyurdu.
Özlale yaptığı paylaşımda, "Bugün itibarıyla partimdeki görevlerimden ve partimden istifa ettiğimi kamuoyuna saygılarımla duyururum" ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







