Otomobile tutunarak giden motosikletlinin tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı
Düzce'de, otomobile tutunarak trafikte seyreden motosikletlinin tehlikeli yolculuğu görüntülendi.
DÜZCE (AA) -
D-655 kara yolu Boğaziçi mevkisinde bir eliyle seyir halindeki otomobile tutunan motosikletli kişi, benzin istasyonuna kadar bu şekilde yolculuk yaptı.
Tehlikeli yolculuğu gören vatandaşlar, bu anları cep telefonuna kaydetti.
Görüntünün sosyal medyada paylaşılması üzerine harekete geçen polis ekipleri motosiklet sürücüsünü arıyor.
Eskişehir /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







