Ordu'da denize giren 2 arkadaştan 1'i boğuldu
Ordu'da denize giren 2 arkadaştan 1'i boğuldu
Emrah GEMİCİOĞLU/ ORDU, (DHA)- ORDU’da denize giren 2 arkadaştan Emircan Atıcı (24) boğuldu, boğulma tehlikesi geçiren Selahattin Kaya (23) tedaviye alındı.
Olay, saat 17.00 sıralarında Altınordu ilçesi Akyazı Mahallesi sahilinde meydana geldi. Serinlemek için denize giren Emircan Atıcı ve Selahattin Kaya, bir süre sonra gözden kayboldu. Çevredekiler durumu fark edip, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ekiplerce sudan çıkarılan iki arkadaş, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. Emircan Atıcı, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Selahattin Kaya’nın ise tedavisi devam ediyor.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)
Trabzon /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



