Okulları 6 Eylül’de açmak istiyoruz
Okulları 6 Eylül’de açmak istiyoruz
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okulları 6 Eylül'de açmak istediklerini vurguladı. Özellikle Kurban Bayramı'nda vaka sayılarının yükselmemesi için herkesi tedbirli olmaya çağırdı.
Milli Eğitim Bakanı, Anadolu medyası ortak canlı yayınında eğitim gündemine ilişkin soruları yanıtladı.
Okulların açılması için herkesin üstüne düşeni yapması gerektiğini dile getirdi. Bakan Ziya Selçuk, "Bayram döneminde dikkatli olalım, vaka sayısının yükselmemesi için ne gerekiyorsa yapalım. Bunu çocuklarımızın, bu ülkenin geleceği için, bu ülkenin çocuklarının ruh sağlığı için yapalım" dedi.
Bakan Selçuk ayrıca "Telafide Ben de Varım" programının öğrencilerin yeteneklerinin ortaya çıkarılmasına katkı sağladığını da ifade etti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



