Okay Yokuşlu'nun Rapid Wien maçı öncesi açıklamaları
Okay Yokuşlu Uefa Avrupa Ligi Rapid Wien maçı öncesi basın toplantısında konuşru...
Okay Yokuşlu açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
Herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor ligin daha çok başındayız. Birçok takım ritmini bulmaya zorlanmaktadır. Buradaki önemli olan niyet ve oyuncuların özverisidir.
Olaya olumlu bakıp kendi işlerimize odaklanarak güzel bir sonuçla ayrılarak camiamızı mutlu ederiz.Buradan ayrıldığımda 23 yaşındaydım şimdi 30 yaşındayım. Oyuncu ve insan olarak geliştiğimi düşünüyorum.
Yeni serüvenimde elimden geldiği kadar saha içi ve dışında kulübün yararı için kullanmak istiyorum. Umarım her şey benim ve kulüp açısından iyi olur. Büyük takımlarda her zaman rekabet iyi olur. Bu mevkide birçok arkadaşımız olduğu için kim iyiyse o oynayacaktır.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



