Okay Yokuşlu, Fenerbahçe maçında sayılmayan golünü değerlendirdi
Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında oynanan Trabzonspor - Fenerbahçe maçının ardından ev sahibi takımda Okay Yokuşlu açıklamalarda bulundu.
Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında oynanan Trabzonspor - Fenerbahçe maçının ardından ev sahibi takımda Okay Yokuşlu açıklamalarda bulundu.
İŞTE OKAY'IN AÇIKLAMALARI:
Bu şekilde yenilmek çok üzücü. Hayal kırıklığı. Basit goller yedik. Öne geçmemize rağmen maçı galip bitirebilirdik. Çok üzgünüz. İyi mücadele ettik aslında. Maçı kazanmak için çok fırsatımız vardı. Benim golüm var. Onun gol olduğunu düşünüyorum. Canı sağolsun hakemimizin. Onun da işi kolay değildi. Canı sağolsun.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



