google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
30 Ekim 2024 - 17:15 - Güncellenme: 30 Ekim 2024 - 17:18 G: 30 Ekim 2024 - 17:18

Oğlunu ve eşini öldürdükten sonra intihar etti

Batman’da oğlunu ve eşini öldürdükten sonra intihar etti -EK

0 Okunma 0 Paylaşım
Oğlunu ve eşini öldürdükten sonra intihar etti

Batman’da Nesim Adım, Tilmerç Mahallesi'ndeki evlerinde oğlu Ali Ensar ve eşi Tuba Adım’ı tabancayla ateş ederek öldürdükten sonra aynı silahla yaşamına son verdi. Aileden geriye Nesim Adım'ın gece 02.00'da paylaştığı kendisinin, eşinin ve çocuğunun olduğu görüntü kaldı.

Bitlis /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!