google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
20 Mart 2020 - 15:33 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Nevzat Aydın'dan Sağlık çalışanlarına bir milyon bağış

Trabzonsporlu eski yönetici İş Adamı Nevzat Aydın’ın desteği takdir edildi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Nevzat Aydın'dan Sağlık çalışanlarına bir milyon bağış

Nevzat Aydın'dan Sağlık çalışanlarına bir milyon bağış 

 

Koronavirüsle mücadele konusunda Sağlık Bakanlığı çalışanlarının gösterdiği özverili mücadeleye Türkiye çapında alkışlarla destek verilirken, Trabzonsporlu eski yönetici  İş Adamı Nevzat Aydın’ın desteği takdir edildi.CEO’luğunu yaptığı Yemeksepeti Şirketi Koronavirüse karşı büyük bir savaş yürüten Sağlık Bakanlığı bünyesinde çalışan doktor ve personellerin ihtiyaçlarının temini için 1 Milyon TL bağışladı.

Bu bağışı Aydın, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla dile getirdi.

 

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’yı etiketleyerek yaptığı paylaşımda, Yemeksepeti ailesi olarak Corona'ya karşı yürütülen bu savaşta, Sağlık Bakanlığımız bünyesinde çalışan doktor ve personelin ihtiyacı olan ekipmanın temininde kullanılmak üzere 1.000.000 TL bağışladığımızı duyuruyorum. Sonuna kadar yanınızdayız” ifadelerini kullandı. Nevzat Aydın’ın bu bağışa çok sayıda beğeni ve paylaşım geldi.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!