Nenad Bjelica'nın Antalyaspor maçı öncesi açıklamaları
Nenad Bjelica'dan Antalyaspor maçı öncesi açıkalama Taraftarlarımız ile birlikte kazanmak istiyoruz
Süper Lig devlerinden Trabzonspor, sezonun ilk maçında Antalyaspor ile kozlarını paylaşıyor. Kritik mücadele öncesinde bordo-mavililerde teknik direktör Nenad Bjelica açıklamalarda bulundu.
BELICA'NIN ANTALYASPOR MAÇI ÖNCESİ AÇIKLAMALARI:
"Kamp döneminde çok iyi çalıştık. Maalesef üzücü sakatlıklar da yaşadık ama takım inanılmaz bir çalışma inancı gösterdi. Evimizde oynayacağız bugün. Hazırız, taraftarlarımız ile birlikte kazanmak istiyoruz."
"Taraftarımıza çok teşekkür ediyoruz. Onların her zaman yanımızda olduğunu görmek bizim için çok önemli. Onların desteğiyle ileriye doğru bir adım atabiliriz. Onların beklentilerini biliyoruz. Oyuncular bunun bilincinde ve sahaya çıktıkları anda onları mutlu etmek için sonuna kadar mücadele edecekler."
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



