Nenad Bjelica Konyaspor - Trabzonspor maçı sonrası konuştu!
Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica, Konyaspor - Trabzonspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında deplasmanda Konyaspor'a 2-1 mağlup olan Trabzonspor'da teknik direktör Nenad Bjelica, mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.
Hırvat teknik adam, "Benzer maçlar, özellikle kırmızı kartlardan sonra değişen senaryolar gördük. İlk yarıda iyi futbol ortaya koyduğumuzu söyleyebilirim. 11'e 10'dan sonra tabii ki daha kolay olmadı bizim adımıza. İkinci yarı çok istediğimiz gibi olmadı." dedi.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







