Nenad Bjelica, Fenerbahçe mağlubiyetini değerlendirdi
Spor Toto Süper Lig'in 34. haftasında Trabzonspor deplasmanda Fenerbahçe'ye 3-1 mağlup oldu.Nenad Bjelica mağlubiyeti değerlendirdi.
Spor Toto Süper Lig'in 34. haftasında Trabzonspor Kadıköy'de Fenerbahçe'ye 3-1 mağlup oldu. Bordo mavililerde 4. mağlubiyetini alan Nenad Bjelica karşılaşma sonrası konuştu.
Nenad Bjelica:
"Maç kazanmaya çalışıyoruz. Son maçı da bu şekilde kazandık. Son 7-8 maçta 4'lü defans oynayan bir takım vardı. Farklı şeyler deneyip, oyuncuların neler verebileceğini görmeye çalışıyoruz. Ancak özetlemek gerekirse, maç kazanmaya çalışıyoruz. Fenerbahçe'yi kutlarım. Çok pozisyon bulduk ama atamadık. Atsaydık farklı olurdu. 3-0'dan sonra takım yine elinden geleni yaptı."
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







