Muhalifler Şam'a girdi
Muhalifler Şam'a girdi
SURİYE, (DHA) - SURİYE’de Heyet Tahrir Eş-Şam öncülüğündeki muhalif gruplar Humus'un ardından Şam'a girdi. Suriye Başbakanı Muhammed Gazi El-Celali, halkın seçeceği herhangi bir yönetimle iş birliğine hazır olduğunu söyledi.
Şam'a giren Suriyeli muhalifler, televizyondan bir bildiri yayınlayarak, Esad rejimini devirdiklerini ve Şam'ı kurtardıklarını duyurdu. Yurt dışındaki Suriyelilere seslenen muhalifler, özgür Suriye'ye geri dönmeleri çağrısı yaptı.
Suriye ordusu ise birliklerinin Hama, Humus ve Deraa'da savaşmaya devam ettiğini bildirdi.
Suriye Başbakanı Muhammed Gazi El-Celali, halkın seçeceği herhangi bir yönetimle iş birliğine hazır olduğunu söyledi. Gazi El-Celali, “Evi̇mdeyi̇m, hükümeti̇ devretme konusunda destek vereceği̇m” dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







