Muğla'da orman yangını
Muğla'da orman yangını
Süleyman İLTER/ ORTACA (Muğla), (DHA)- MUĞLA'nın Ortaca ilçesinde orman yangını çıktı. Yangına ekiplerin müdahalesi devam ediyor.
Yangın, saat 19.30 sıralarında Okçular Mahallesi Kızıldere mevkisinde çıktı. Ormandan yükselen alevleri gören vatandaşların ihbarıyla bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin alevlere karadan müdahalesi devam ediyor. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







