google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
01 Ocak 2023 - 18:40 - Güncellenme: 01 Ocak 2023 - 18:41 G: 01 Ocak 2023 - 18:41

Milli Piyango yılbaşı çekilişinde büyük ikramiye kazanan bileti satan bayi konuştu

- Giresun'da büfe işletmecisi Mustafa Ertürk: - Kişiyi hatırlamıyorum. Tahmini cuma günü bileti sattım

0 Okunma 0 Paylaşım
Milli Piyango yılbaşı çekilişinde büyük ikramiye kazanan bileti satan bayi konuştu

GİRESUN (AA) - Milli Piyango yılbaşı özel çekilişinde 200 milyon liralık büyük ikramiye isabet eden 4 çeyrek biletten birini satan Giresunlu bayi Mustafa Ertürk, bileti sattığı kişiyi hatırlamadığını söyledi.

Atatürk Meydanı'nda büfe işleten Ertürk, AA muhabirine, Giresun'daki talihliye bileti kendisinin sattığını belirtti.

Daha önce 2011 ve 2012 yıllarında çeşitli şans oyunlarında ikramiyeler kazandırdıklarını ifade eden Ertürk, "Bu üçüncü ikramiyemiz oldu. Hayırlı, uğurlu olsun. Bizim açımızdan büfemizin reklamı oldu. Bize bunun getirisi sadece bu." dedi.

Ertürk, bileti sattığı kişiyi tanımadığını dile getirerek "Kişiyi hatırlamıyorum. Tahmini cuma günü bileti sattım. O gün çok yoğundu. Büyük ihtimalle cuma günü satış yaptık." diye konuştu.

Mustafa Ertürk, talihliden SMA hastası çocuklara yardım yapmasını istediğini sözlerine ekledi.

 

Mersin /Merkez
#Bayi #Giresun #Milli Piyango

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!