google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
09 Ekim 2022 - 20:02

Mesai sonrası Doktor isteğine bağlı hasta kabulü başladı

Sağlı Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından “Beyaz Reform” paylaşımında bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Mesai sonrası Doktor isteğine bağlı hasta kabulü başladı

Hekimlerin hastalarla yeterince ilgilenebilmesi, hekimlik kararlarını daha sağlıklı koşullarda vermesi açısından, kısa sürede çok hasta bakılmasını sakıncalı bulduklarını vurgulayan Koca, “Bilinen nedenlerle artan hasta talebi içinse mesai sonrası, teşvikle, isteğe bağlı hasta kabulünü mümkün hale getirdik. Mesai sonrası hekim isteğine bağlı hasta kabulü başladı.” bilgisine yer verdi.

#Sağlık Bakanı #Fahrettin Koca #Hekim

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!