Memur-Sen: Ne talebimizde, ne güvenimizde yanılmadık
Yüzde 30'a yükseltilen memur ve emekli zammı sonrası Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın'dan ilk açıklama geldi.
Yüzde 30'a yükseltilen memur ve emekli zammı sonrası Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın'dan ilk açıklama geldi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından açıklanan yüzde 25'lik maaş zammını yeterli bulmadıklarını açıklayan Memur-Sen, yüzde 30'a yükseltilen oran sonrası yeni bir açıklama daha yaptı.
Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, "Mücadelemizle kamu görevlileri için Ocak zammı yüzde 30’a yükseltilmiştir . Ne talebimizde ne güvenimizde yanılmadık. Memur-Sen varsa çözüm her zaman vardır. Hayırlı uğurlu olsun" dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



