google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
20 Ağustos 2024 - 14:19 - Güncellenme: 20 Ağustos 2024 - 14:23 G: 20 Ağustos 2024 - 14:23

Maxi Gomez'den Trabzonspor'a veda mesajı! Emrinde Olacağım

Trabzonspor'da beklentilerin altında kalan Maxi Gomez'in sözleşmesi fesih edildi. Gomez ayrılığının ardından Trabzonspor'a bir veda mesajı yayınladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Maxi Gomez'den Trabzonspor'a veda mesajı! Emrinde Olacağım

Trabzonspor'da beklentilerin altında kalan Maxi Gomez'in sözleşmesi fesih edildi. Gomez ayrılığının ardından Trabzonspor'a bir veda mesajı yayınladı.

Maxi Gomez'den Trabzonspor'a veda mesajı! Emrinde Olacağım...

""Başka bir serüven kapanıyor.  Bugün hepinize hoşça kal deme zamanı arkadaşlar. Benimkinden çok farklı bir kültürde yaşamak, benim için büyük bir deneyim ve zorluk oldu. Bana güvendiğiniz ve bu büyük kulübün bir parçası olduğum için teşekkür etmek istiyorum. Her taraftara, destek ve koşulsuz sevgi verdiği için teşekkür ederim. Meslektaşlarıma, emekçilere, teknik ekibe herkese çok teşekkür ederim. Trabzonspor'un bir oyuncusu olarak her zaman bu büyük kulübün emrinde olacağım. Trabzonspor'a bu sezon ve gelecekte her adımında başarılar diliyorum"

Şırnak /Merkez
#maxi gomez #trabzonspor

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!