d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
16 Ekim 2022 - 22:15 - Güncellenme: 16 Ekim 2022 - 22:23 G: 16 Ekim 2022 - 22:23

Maxi Gomez: Kazanamadığımız için üzgünüz ama gösterdiğimiz mücadele nedeniyle de mutluyuz

Trabzonspor Beşiktaş ile 2-2 berabere kaldı Golünü atan Maxi Gomez açıklamalarda bulundu

0 Okunma 0 Paylaşım
Maxi Gomez: Kazanamadığımız için üzgünüz ama gösterdiğimiz mücadele nedeniyle de mutluyuz

Maxi Gomez: "Bugün takım olarak iyi bir iş çıkardık. Kazanabilmek adına her türlü mücadeleyi sahada gösterdik, kazanmaya da yakındık. Kazanamadığımız için üzgünüz ama gösterdiğimiz mücadele nedeniyle de mutluyuz."

 

 

Gomez yaptığı açıklamada; Bugün takım olarak iyi bir iş çıkardık, sık sık maçlar oynuyoruz, bugün takımımız kazanabilmek adına her türlü mücadeleyi gösterdi. Kazanamadığımız için üzgünüz. 

9 numara oyuncuları olarak verebileceğimiz şey gol atmak, 1 gol atarsanız artı yazar ama önemli olan takımın mücadelesine destek vermek. Bu sahada oynamak kolay değil.

#Maxi Gomez #Trabzonspor #Beşiktaş

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!