Maxi Gomez: Kazanamadığımız için üzgünüz ama gösterdiğimiz mücadele nedeniyle de mutluyuz
Trabzonspor Beşiktaş ile 2-2 berabere kaldı Golünü atan Maxi Gomez açıklamalarda bulundu
Maxi Gomez: "Bugün takım olarak iyi bir iş çıkardık. Kazanabilmek adına her türlü mücadeleyi sahada gösterdik, kazanmaya da yakındık. Kazanamadığımız için üzgünüz ama gösterdiğimiz mücadele nedeniyle de mutluyuz."
Gomez yaptığı açıklamada; Bugün takım olarak iyi bir iş çıkardık, sık sık maçlar oynuyoruz, bugün takımımız kazanabilmek adına her türlü mücadeleyi gösterdi. Kazanamadığımız için üzgünüz.
9 numara oyuncuları olarak verebileceğimiz şey gol atmak, 1 gol atarsanız artı yazar ama önemli olan takımın mücadelesine destek vermek. Bu sahada oynamak kolay değil.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







