Maxi Gómez, Alanyaspor karşısında cezalı duruma düştü
Maxi Gómez, Alanyaspor karşısında cezalı duruma düştü
Süper Lig'in 17.haftasında Giresunspor'u kendi evinde ağırlayan Trabzonspor'da golcü oyuncu cezalı duruma düştü.
Karşılaşmanın Maximiliano Gomez, Vukan Savicevic'e yaptığı faul sonrası sarı kart gördü.
Sarı kart gören Maxi Gómez, Alanyaspor karşısında cezalı duruma düştü.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







