google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
12 Mayıs 2019 - 18:55 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Maçın ardından Ünal Karaman'ın açıklamları

Trabzonspor Teknik Direktörü Ünal Karaman: "Her şeye rağmen gösterilen mücadeleden memnunum. Kazansaydık daha çok memnun olacaktık"

0 Okunma 0 Paylaşım
Maçın ardından Ünal Karaman'ın açıklamları

Maçın ardından Ünal Karaman'ın açıklamları

 

Karaman: "Mücadeleden memnunum" Trabzonspor Teknik Direktörü Ünal Karaman ise ramazan ayında takımına destek vermek için stada gelen hem Trabzonspor hem de Konyaspor taraftarlarına teşekkür etti.

 

 

Bugün oynadıkları Konyaspor karşılaşmasının her iki takım açısından da memnun olunmayacak bir skorla bittiğini anlatan Karaman, "Son iki haftaya en azından 3'üncülük şansını biraz daha yükseklerde tutalım diye kazanmak istiyorduk. Oyuncularım da gayret gösterdiler. Samimi mücadele ettiler." diye konuştu.

 

 

Karaman, futbolcuların inancıyla bugünlere geldiklerini belirterek, "Dolayısıyla ben onları hatalarıyla da seviyorum. Bugüne kadar basit hatalar yaptık ve basit goller yedik. Ama maalesef bu futbolun içerisinde var. Evet. Üzüldük. Belki 1-0'dan sonra 2-0'ı bulabileceğimiz pozisyonlar oldu. Belki ilk yarı maçı koparabileceğimiz pozisyonlar vardı. Buna karşılık rakibimizin de bulduğu pozisyonlar var. Ancak her şeye rağmen gösterilen mücadeleden memnunum. Kazansaydık daha çok memnun olacaktık." değerlendirmesinde bulundu.

 

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!