Maçın ardından konuşan Abdülkadir Ömür, biz kendimize güveniyoruz
Trabzonspor - Sivasspor Süper Kupa Maçı ardından
Maçın ardından konuşan Abdülkadir Ömür,
“‘Finali kazandığımız için çok mutluyuz. Kupayla bitirdik sezonu kupayla başlamak çok önemli. İyi bir kamp dönemi geçirdik. Bunu taçlandırmak önemliydi.
Lige iyi başlamamızın çok iyi bir adımıydı. Sivasspor’u da tebrik ediyorum. Kupa almaya alıştık, inşallah bunun devamı da gelir.
Birinci olduk ama Play Of’tan gruplara kalma şansımız var, zor kura bekliyor, biz kendimize güveniyoruz. Trabzonspor çıktığı maçlarda en iyi performansı göstermekle mahkumdur. Zor kura olacak ama biz elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



