google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
20 Ocak 2025 - 22:41 - Güncellenme: 20 Ocak 2025 - 23:46 G: 20 Ocak 2025 - 23:46

Lundstram, Trabzonspor - Sivasspor maçı ardından ilk defa!

Lundstram Trabzonspor maçı ardından konuştu! Birleşik Krallık dışına ilk defa çıktığım süreç yaşıyorum

0 Okunma 0 Paylaşım
Lundstram, Trabzonspor - Sivasspor maçı ardından ilk defa!

Bordo - Mavililer karşılaşmayı 4 - 0 kazandı. Karşılaşmanın ardından Lundstram,

“Ilk başta zordu, alışma süreci kolay değil. Birleşik Krallık dışına ilk defa çıktığım süreç yaşıyorum. Bir çok yeni oyuncu var, yeni takım yeni ülkedesiniz. Adapte olmak sürüyor. Bende isterdim bunun daha çabuk ve kısa zamanda bitmesini ama tabi zaman gerekiyor. Ama şu an görüyorsunuz o adaptasyon tamamlandıkça takım daha iyiye gidiyor, bireysel olarak herkes katkısını gösteriyor” dedi. 

Savunma oyuncularının skora katkısına Lunstram'ın cevabı

“Tabiki daha fazlasını atmak isteriz, golle katkıda bulunmak isteriz. Ama savunma oyuncuların gol katkısı bulunması çok sık görünen değil. Önemli olan herkesin takımın galibiyetine katkısı olması. Savunma oyuncularına katkısı ile maç kazanıldığında bu da değişik durum oluşturuyor. Her zaman Simon Banza’nın gol atamacağı durumla olacak. Bizim de katkı vermemiz gerekecek” dedi.

Şırnak /Merkez
#trabzonspor #Lundstram #süper lig #futbol

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!