Lojman inşaatında yangın dehşeti
Kahramanmaraş’ta Orman Genel Müdürlüğü lojman inşaatında yangın çıktı.
Kahramanmaraş’ta Orman Genel Müdürlüğü lojman inşaatında çıkan yangında alevler tüm binayı sardı.
KAHRAMANMARAŞ (İGFA) - Kahramanmaraş’ta Orman Genel Müdürlüğü lojman inşaatında yangın çıktı.
Yangın kısa sürede tüm binayı sararken, itfaiye ekiplerinin yangın söndürme çalışmaları devam ediyor.
Yangında herhangi bir can kaybının yaşanmadığı belirtildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







