Kütahya’da orman yangını
Kütahya’da orman yangını
KÜTAHYA'nın Gediz ilçesinde orman yangını çıktı. Ekipler, alevlere havadan ve karadan müdahale ediyor.
Gediz ilçesine bağlı Yenikent Mahallesi yakınlarındaki ormanda yangın çıktı. Mahallelinin ihbarıyla bölgeye, Gediz Orman İşletme Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekipler karadan alevlerin yayılmasını önlemeye çalışırken, helikopterle de havadan söndürme çalışmaları sürüyor. (DHA)
Görüntü Dökümü
------------------------
-Yükselen dumanlar
-Ormanlık alan
-Genel görüntüler
Haber-Kamera Oğuzhan KILIÇ Kütahya,(DHA)
Ordu /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



