KTÜ'de Öğrenci Çağrı Merkezi hizmete açıldı
KTÜ de Öğrenci Çağrı Merkezi hizmete açıldı
TRABZON (AA) - Karadeniz Teknik Üniversitesinde (KTÜ) "Öğrenci Çağrı Merkezi" hizmete açıldı.
Rektörlükten yapılan açıklamaya göre, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından öğrencilerin öğrenim sürecindeki tüm işlemlerine cevap verilmesi, merak ettikleri soruların yanıtlanması ve sorunları hakkında bilgi alabilmeleri amacıyla Öğrenci Çağrı Merkezi kuruldu.
Rektör Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı tarafından açılışı yapılarak hizmete alınan merkezde, daha önce çağrı merkezi tecrübesi bulunan iki personel görevlendirildi.
Öğrenciler çağrı merkezine, "0462-3773377" nolu telefondan 08.00-17.00 saatleri arasında ulaşabilecek.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



