google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
23 Mart 2022 - 14:40 - Güncellenme: 23 Mart 2022 - 14:41 G: 23 Mart 2022 - 14:41

KTÜ'de Öğrenci Çağrı Merkezi hizmete açıldı

KTÜ de Öğrenci Çağrı Merkezi hizmete açıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
KTÜ'de Öğrenci Çağrı Merkezi hizmete açıldı

TRABZON (AA) - Karadeniz Teknik Üniversitesinde (KTÜ) "Öğrenci Çağrı Merkezi" hizmete açıldı.

Rektörlükten yapılan açıklamaya göre, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından öğrencilerin öğrenim sürecindeki tüm işlemlerine cevap verilmesi, merak ettikleri soruların yanıtlanması ve sorunları hakkında bilgi alabilmeleri amacıyla Öğrenci Çağrı Merkezi kuruldu.

Rektör Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı tarafından açılışı yapılarak hizmete alınan merkezde, daha önce çağrı merkezi tecrübesi bulunan iki personel görevlendirildi.

Öğrenciler çağrı merkezine, "0462-3773377" nolu telefondan 08.00-17.00 saatleri arasında ulaşabilecek.

 

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!