KTÜ Farabi Hastanesine 20 personel alınacak
KTÜ Farabi Hastanesine 20 personel alınacak
TRABZON (AA) - Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Farabi Hastanesine 20 sözleşmeli personel alınacak.
KTÜ Rektörlüğünden yapılan açıklamaya göre, Farabi Hastanesi Başhekimliğinde görevlendirilmek üzere 17 hemşire, 1 sağlık teknikeri, 2 röntgen teknisyeni olmak üzere toplam 20 personel alınacak.
Belirtilen unvanlarda, yazılı veya sözlü sınav yapılmaksızın, Ortaöğretim 2020 KPSS (B) grubu sınavı (KPSSP94), Ön lisans 2020 KPSS (B) grubu sınavı (KPSS93), Lisans 2020 KPSS (B) grubu sınavı (KPSSP3) ile puan türü esas alınarak sıralamayla alım yapılacak.
Açıklamada, 4/B sözleşmeli personel alımına ilişkin başvuruların 19 Nisan 2021 tarihine kadar "online.ktu.edu.tr" internet adresinden yapılabileceği kaydedildi.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



