Konyaspor - Trabzonspor maçı ardından Mislav Orsic
Trabzonspor Konyaspor’u deplasmanda 3-1 mağlup etmeyi başardı
Karşılaşma sonrası Mislav Orsic açıklamalarda bulundu.
Orsic açıklamasında; Maç bizim adımıza önemli bir maçtı.
Ritim yaklamamaız gerekiyordu. İyi başladık ve öne geçtik. Daha sonra rakibin bulduğu golle biraz sıkıntılı anlar yaşadık ve maçı kazandık. Sahalarda geri döndüğüm için mutluym. Tekrar sahada olabilmek adeta bir ödül gibi. Çok özledim futbolu uzun bir zaman geçmişti ama geri döndüm.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



