Konyaspor Karşılaşma sonrası Trezeguet açıklamalarda bulundu
Trabzonspor Konyaspor’u deplasmanda 3-1 mağlup ettti...Karşılaşma sonrası Trezeguet açıklamalarda bulundu
Karşılaşma sonrası Trezeguet açıklamalarda bulundu.
Trezeguet açıklamasında;
Herkes bugün forma için mücadele etti. Bugün gerçekten iyi oynadık ve galibiyet aldık. Maç öncesi arkadaşlarımızla yaptığımız görüşmede bu maç için kendimizi zorlamamız gerektiğini konuştuk. Dışarıdaki herkes de buna destek oldu. Orsic’i tebrik etmek istiyorum. Umuyorum sağlıklı bir şekilde devam edip takıma yardım etmeye devam edecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







