Keşap'ta hırsızlık iddiasıyla 2 kişi gözaltına alındı
Keşap'ta hırsızlık iddiasıyla 2 kişi gözaltına alındı
GİRESUN (AA) - Giresun'un Keşap ilçesinde, mazgal, demir, kanalizasyon kapağı çaldıkları iddiasıyla 2 kişi yakalandı.
Alınan bilgiye göre, ilçenin Fındıklı Mahallesi'nde, Keşap Belediyesi ve Türk Telekom'a ait mazgal, demir, kanalizasyon kapağı çalınması üzerine jandarma çalışma başlattı.
Yapılan araştırmalar sonucu hırsızlık olayını gerçekleştirdikleri iddiasıyla V.K. ve K.D. gözaltına alındı.
Şüphelilerin piyasa değeri 100 bin lira olan malzemeleri hurdacıya sattıkları belirlendi.
Mersin /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



