google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
03 Ocak 2021 - 18:14

Karagümrük iç sahada ilk yenilgisini aldı

Süper Lig’in 16. haftasında Trabzonspor’a 2-1 mağlup olan Karagümrük, bu sezon ligde ilk iç saha mağlubiyetini aldı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Karagümrük iç sahada ilk yenilgisini aldı

Karagümrük iç sahada ilk yenilgisini aldı   
 
  
 
  Süper Lig’in 16. hafta karşılaşmasında Vodafone Park’ta Trabzonspor’u konuk eden Karagümrük, rakibine 2-1 mağlup olurken, bu sezon iç sahadaki ilk yenilgisini aldı. Maçlarını farklı farklı statlarda oynamasına karşın iç sahada mağlup olmayan 3 takımdan birisi olan Karagümrük, bu unvanını Trabzonspor karşısında kaybetti. Bordo-mavili ekip maçın 46. dakikasında Nwakaeme’nin golüyle 1-0 öne geçerken, Karagümrük bu gole 71. dakikada Balkovec’le karşılık vermişti. Mücadelenin 81. dakikasında hatalı geri pasını değerlendiren Ekuban, fileleri havalandırarak skoru 2-1’e getirdi. İç sahada çıktığı 7 maçta 5 galibiyet ve 2 beraberlik alarak yenilgi yüzü görmeyen Karagümrük, 8. maçında ilk yenilgisini aldı. Ligde yalnızca Alanyaspor ve Gaziantep FK evinde yenilgi yüzü görmedi. 
  (BM-GME-S) 
 
03.01.2021 18:01:13  TSI 
NNNN 
                                         

Kırklareli /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!